Klient

SCHNEIDER ELECTRIC

resources/f/klienti/161/logo/SE logo Green on White 1200x1200 2 - RGB.jpg

https://www.se.com/cz/cs/

Schneider Electric je hlavní hráč v oblasti digitální transformace, automatizace a řízení energií. Poskytuje řešení pro domácnosti, budovy, datová centra, infrastrukturu a průmysl. Společnost je zastoupena ve více než stovce zemí a je nezpochybnitelným lídrem ve správě napájení, zejména u zařízení s vysokým napětím, dále v oblasti zabezpečení napájení a automatizačních systémech. Poskytujeme integrovaná efektivní řešení, která kombinují energii, automatizaci a software. V rámci našeho globálního ekosystému spolupracujeme s největší komunitou partnerů, integrátorů a vývojářů. Díky naší otevřené platformě tak můžeme zajišťovat provozní efektivitu i kontrolu procesů v reálném čase. Věříme, že skvělí lidé a partneři dělají ze Schneider Electric stejně tak skvělou společnost a že máš závazek vůči inovacím, rozmanitosti a udržitelnosti zaručuje, že heslo Life is on platí všude, pro každého a v každém okamžiku. Více na www.se.com.

SCHNEIDER ELECTRIC

Vydáno dne: 15.12.2023

MÍŘÍME V ČESKU K ROVNÉMU ODMĚŇOVÁNÍ MUŽŮ A ŽEN? JSOU SPOLEČNOSTI, KDE TO FUNGUJE

Ženy v Česku jsou stále hůře odměňovány než muži, situace se ale postupně zlepšuje. V roce 2022 vydělávaly české ženy v průměru o 16,4 procent méně než muži, což patří k nejméně uspokojivým výsledkům v Evropské unii. Téma rovnosti v odměňování v poslední době opět rezonuje i díky Claudii Goldinové, která za výzkum v této oblasti získala Nobelovu cenu. Jsou zde ale příklady, kde to funguje. Jedním z nich je technologická společnost Schneider Electric, kde systematicky usilují o odstranění rozdílů v odměňování napříč celou organizací, tedy i v České republice.

Zobrazit celou zprávu

SCHNEIDER ELECTRIC

Vydáno dne: 20.11.2023

FIREMNÍM FLOTILÁM DOMINUJÍ ELEKTROMOBILY ZNAČKY ŠKODA. VĚTŠINOU JE DOBÍJEJÍ NA POMALÝCH NABÍJEČKÁCH

Nejvíce zastoupenou značkou elektromobilů ve firemních vozových parcích je Škodovka. Průměrně denně ve firmách elektromobily ujedou mezi 50 a 150 kilometry. Vyplývá to z aktuálního průzkumu společnosti Schneider Electric. Většina firem pokrývá potřeby dobíjení automobilů prostřednictvím vlastních nabíjecích stanic, nejrozšířenější jsou „pomalé“ AC nabíječky.

Zobrazit celou zprávu

SCHNEIDER ELECTRIC

Vydáno dne: 31.10.2023

SCHNEIDER ELECTRIC VYDÁVÁ PRVNÍ PLÁN OPTIMALIZACE DATOVÝCH CENTER, KTERÝ ŘEŠÍ MOŽNOSTI VYUŽITÍ UMĚLÉ INTELIGENCE

Společnost Schneider Electric, globální lídr v oblasti digitální transformace, průmyslové automatizace a řízení energií, vydala vůbec první oborovou příručku pro řešení nových výzev v oblasti návrhu fyzické infrastruktury datových center pro podporu zátěže související s využitím umělé inteligence (AI), která představuje zlatý standard pro návrh datových center optimalizovaných pro AI.

Zobrazit celou zprávu

SCHNEIDER ELECTRIC

Vydáno dne: 23.10.2023

SCHNEIDER ELECTRIC POKRAČUJE V PODPOŘE RODIN, DOSAVADNÍ BENEFITY VÝRAZNĚ NAVYŠUJE

Společnost Schneider Electric, globální lídr v oblasti energetického managementu a automatizace, se dlouhodobě řadí mezi odpovědné firmy, a to jak v tématech udržitelnosti a ekologie, tak v podpoře rozmanitosti: patří mezi dvacet nejlepších firem z hlediska rovnosti pohlaví na světě. Svá pravidla navíc podrobuje přísným kritériím a neustále je vylepšuje, aby odpovídala reálným potřebám zaměstnanců. V Česku zavádí ještě intenzivnější podporu rodin v rámci aktualizované benefitní strategie Podpora rodiny. Výrazně navyšuje už tak nadstandardní dobu podpory mateřské a rodičovské dovolené.

Zobrazit celou zprávu

SCHNEIDER ELECTRIC

Vydáno dne: 16.10.2023

SPOLEČNOST SCHNEIDER ELECTRIC BYLA JMENOVÁNA ŠAMPIONEM ŽEBŘÍČKU CANALYS SUSTAINABLE ECOSYSTEMS LEADERSHIP MATRIX

Společnost Schneider Electric byla společností Canalys prohlášena „šampionem“ v žebříčku „Sustainable Ecosystems Leadership Matrix“, a to za úspěchy při prosazování udržitelnosti v rámci partnerského ekosystému a celé organizace. Schneider Electric si ocenění vysloužil za to, že je předním dodavatelem udržitelných technologií a ESG, za své rozmanité portfolio řešení v oblasti udržitelnosti a energetiky a za svá školení, odborné znalosti a podporu partnerů, kteří se snaží vytvářet a rozvíjet dekarbonizační strategie.

Zobrazit celou zprávu

SCHNEIDER ELECTRIC

Vydáno dne: 10.10.2023

JAK NA UHLÍKOVÉ EMISE? ZEIGO ACTIVATE OD SCHNEIDER ELECTRIC JE UMOŽŇUJE VYPOČÍTAT, ZMĚŘIT A ANALYZOVAT

Praha, 10. října 2023 – Společnost Schneider Electric, lídr v oblasti digitální transformace energetického managementu a automatizace, představila Zeigo Activate, nový software jako službu (SaaS) pro obchodní partnery, který pomáhá prosazovat opatření v oblasti udržitelnosti. Partneři mohou pomocí Zeigo Activate vypočítat, změřit a analyzovat emise uhlíku, následně stanovit přesné a dosažitelné dekarbonizační cíle a vytvořit vlastní strategii pro zlepšení udržitelnosti.

Zobrazit celou zprávu

SCHNEIDER ELECTRIC

Vydáno dne: 25.09.2023

SPOLEČNOSTI SCHNEIDER ELECTRIC A STACK EMEA SPOLEČNĚ USILUJÍ O DIGITÁLNÍ A UDRŽITELNOU BUDOUCNOST

Společnost Schneider Electric, lídr v oblasti digitální transformace řízení energie a automatizace, navázal spolupráci se společností STACK Infrastructure, která je předním světovým vývojářem a provozovatelem datových center. V rámci tohoto partnerství poskytl Schneider Electric společnosti STACK část základních infrastruktur a softwarových řešení pro jejich datové centrum MIL01A v Miláně. Tím přispěl k jeho mimořádné energetické účinnosti a zároveň k udržitelnější digitální budoucnosti v Itálii.

Zobrazit celou zprávu

SCHNEIDER ELECTRIC

Vydáno dne: 18.09.2023

NIŽŠÍ CENA, DELŠÍ DOJEZD: FIRMY V ČESKU VYHLÍŽEJÍ LEPŠÍ PODMÍNKY PRO ROZVOJ ELEKTROMOBILITY

Podle aktuálního průzkumu společnosti Schneider Electric dvě třetiny firem v Česku nemají ve svém vozovém parku elektromobily. Jako nejčastější překážku pro jejich pořízení uvedly pořizovací cenu, za problematické také považují malý dojezd aut, energetickou náročnost či nutnost vybudovat vlastní nabíjecí infrastrukturu. Pořízení elektromobilu do budoucna zvažuje 40 % firem, zbytek nemá o svých plánech jasno nebo možnost investovat do elektromobility rovnou zavrhuje.

Zobrazit celou zprávu