Klient

METLIFE

resources/f/klienti/149/logo/metlife_malý.jpg

http://www.metlife.cz/

Pojišťovna MetLife (MetLife Europe d.a.c.) nabízí své služby v České republice od roku 1992. Dlouhodobě se umisťuje v žebříčku top deseti nejvyužívanějších pojišťoven v oblasti životního pojištění. MetLife Europe d.a.c. je dceřinou společností MetLife, Inc., která vznikla již v roce 1868 a v současnosti spravuje pojistky 100 milionů klientů ve více než 50 zemích světa. Široká produktová nabídka zahrnuje zejména investiční životní pojištění, úrazové pojištění, speciální druhy pojištění pro ženy nebo děti či zaměstnanecké benefity.

METLIFE

Vydáno dne: 15.01.2019

HURÁ NA HORY! ALE POZOR, ÚRAZŮ PŘIBÝVÁ.

Zimní dovolená bez starostí. Hory, a nejen je, zasypal sníh. Ideální příležitost pro zimní výlet nebo pár dní na lyžích. Důležité je nepodcenit pojištění. Jen loni evidovala horská služba o 500 úrazů více než o rok dříve. A hodí se nejen klasické cestovní pojištění, ale i životní a úrazové pojištění. A to nejen v případě fatálního úrazu. Životní pojištění a řada dalších připojištění, o kterých lidé často ani nevědí, že je platí, může třeba i v případě zlomeniny zmírnit či pokrýt zvýšené náklady spojené s léčbou. Například nadstandardní pokoj, odlehčenou sádru a zkvalitnění péče spojené s následnou rehabilitací.

Zobrazit celou zprávu

METLIFE

Vydáno dne: 09.01.2019

NOVÝM CEO POJIŠŤOVNY METLIFE, INC. BYL JMENOVÁN MICHEL A. KHALAF

Michel A. Khalaf nastoupí 1. května 2019 do pozice generálního ředitele celosvětové pojišťovací společnosti MetLife, Inc. Nahradí tak dosavadního ředitele Stevena A. Kandariana, který na konci dubna odchází do důchodu. Pojišťovna MetLife, Inc. patří k největším na světě, jejích služeb využívá 100 milionů klientů ve více než 40 zemích světa.

Zobrazit celou zprávu

METLIFE

Vydáno dne: 15.11.2018

METLIFE ZAHÁJIL SPOLUPRÁCI S CREST COMMUNICATIONS

Největší světová životní pojišťovna MetLife si pro mediální komunikaci a komunikaci na sociálních sítích vybrala agenturu Crest Communications. Ta bude pojišťovně zajišťovat především kontakt s médii prostřednictvím PR komunikace a celkové zvyšování povědomí o značce a jejích produktech.

Zobrazit celou zprávu