CZ SK EN

Služby

Strategické poradenství

Pro své klienty zajišťujeme jak dlouhodobé strategické komunikační plány, tak taktické poradenství týkající se konkrétních jednotlivých aspektů komunikace.

Vztahy s médii (Media Relations)

Korektní vztahy našich klientů s médii stojí na našich kontaktech, znalosti mediální scény a dodržování jejích pravidel. Spokojenost našich zákazníků pak vychází z konkrétních a měřitelných výsledků.

Pořádání událostí (Event Management)

Události, na kterých můžete potkat ty, které chcete oslovit, připravujeme s maximální pečlivostí. Od návrhu sdělení a definice cílové skupiny, přes scénář a organizaci akce až po zajištění její publicity a závěrečného vyhodnocení.

Budování značky (Brand Care)

Vaši značku dostaneme i tam, kam se reklama nedostane a její příběh dokážeme zpracovat originálními způsoby. Svým klientům dokazujeme, že Public Relations je nenahraditelnou součástí marketingového komunikačního mixu úspěšných značek.

Online komunikace a sociální sítě

Dokázali jsme do naší práce implemenovat všechny základní změny, které oboru Public Relations přinesla digitální éra. Sdělení našich klientů dokážeme zprostředkovat zákazníkům přímo pomocí digitálních kanálů a umíme se spotřebiteli vést efektivní dialog na sociálních sítích.

Interní komunikace

Nabízíme jak analýzy a poradenství týkající se interní komunikace, tak design, produkci a správu interních komunikačních kanálů, jako jsou interní časopisy či intranet.

Mediatréninky

Nabízíme intenzivní školení zahrnující teoretickou i praktickou přípravu pro vystoupení v médiích pod vedením zkušených profesionálů.

CSR – společenská odpovědnost firem

Jsme připraveni dát firemním společensky odpovědným aktivitám řád. Navrhujeme a realizujeme efektivní strategie, které maximálně využívají poskytnuté sponzorské prostředky a zajišťují pozitivní publicitu v médiích.

Krizová komunikace

Učíme, jak komunikační krizi předcházet, současně ale své klienty na komunikační krizi připravujeme. V dnešním komplexním světě se tomuto riziku nelze zcela vyhnout. Pokud tedy krizová komunikace vypukne, máme znalosti, zkušenosti i kapacitu na to ji zvládnout.

Korporátní komunikace

Při řízení dobré pověsti firem formulujeme cíle komunikace, definujeme cílové skupiny na které se budeme obracet a strategii, kterou budeme postupovat. Klíčovou součástí práce je budování vztahů s médii, včetně měřitelných cílů, které agentura klientovi přinese.

Crest Praha
Ostrovní 126/30, 110 00 Praha 1
tel.: +420 731 613 608
e-mail: management@crestcom.cz
ID datové schránky: 2t9dhvu
Crest Ostrava
Dr. Maye 468/3, 709 00 Ostrava-Mariánské Hory
tel.: +420 596 620 435 – 6
e-mail: info@crestmorava.cz
ID datové schránky: tk7wthy
Crest Bratislava
Murgašova 3, 811 04 Bratislava
tel.: +421 904 283 825
e-mail: management@crestcom.sk
 
Jsme členem
Asociace Public Relations Agentur (APRA)
od 28. června 2005.
Držitelem CERTIFIKÁTU CMS 3
(Consultancy Management Standard)
od 13. prosince 2007.