CZ SK EN

NA FILMOVÉM FESTIVALU V KARLOVÝCH VARECH NECHYBĚLY ANI MODULOVÉ STAVBY. TAKÉ JSTE JE NAVŠTÍVILI?

Vydáno dne: 22. 9. 2015 11:57 TOUAX

Praha, 22. 9. 2015 – Dům České televize, prodejna Bageterie Boulevard či festivalový obchod s upomínkovými předměty − to jsou příklady modulových staveb od společnosti Touax, které při letošním jubilejním ročníku Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary 2015 tvořily prostory pro zajímavé expozice a potřebné zázemí. Atraktivní stánky a perfektní zázemí jsou pro organizátory a partnery nejen velkých akcí důležitým prvkem, aby přitáhly mnoho návštěvníků a zanechaly v nich dobrý dojem. Často pro ně využívají právě modulové stavby, které lze rychle smontovat i demontovat a flexibilně přizpůsobit specifickým požadavkům zadavatele.

S modulovými objekty se v Karlových Varech jistě setkala řada z více než 135 tisíc diváků, kteří zde zhlédli necelých 500 promítaných filmů. „Moduly do krátkodobého pronájmu nabízejí organizátorům
i partnerům akcí optimální řešení pro zařízení jejich expozice či zázemí. Dají se postavit a rozebrat
v rekordně krátkém čase, což je při takových událostech nezbytné. Pro filmový festival jsme objekty smontovali během pár hodin. Nejvíce, osm hodin, trvala hrubá stavba největší realizace - Domu České televize. Za několik hodin bylo také hotové vnitřní vybavení a ztvárnění exteriérů i interiérů, aby byly
v souladu s grafikou firmy či značky. Kombinací rychlé výstavby a dokonalého brandingu tak vznikne modulový objekt, který se těší oblibě návštěvníků i spokojenosti klientů,"
uvádí Jan Petr, marketingový ředitel společnosti Touax.

S Českou televizí společnost Touax spolupracuje již třetím rokem. Při výstavbě mediálního domu byl kladen důraz na bezpečnost, vzhled, komfort a citlivý přístup k zeleni v lázeňské zóně. Proto byl také pro přenášení jednotlivých dílů použit velký jeřáb, aby nebyly poškozeny tamní chráněné vzrostlé stromy. Celý dvoupatrový objekt s hrubou podlahovou plochou 180 m2 se skládal z 12 modulů, 2 schodišťových věží, předzahrádky a 4 teras. Zásadní pro zadavatele bylo velké variabilní prosklení, aby byl interiér prosvětlený a působil útulně, čemuž napomohlo i jeho vybavení koberci, zářivkami a klimatizací. Hrubá stavba trvala 8 hodin, branding 22 a následná demontáž po festivalu 12 hodin.

Další modulovou stavbou na festivalu byla prodejna Bageterie Boulevard, jejíž montáž zabrala pouhých
5 hodin. Společnost Touax ji pro klienta v Karlových Varech realizuje již čtvrtým rokem. Tvořila ji sestava
8 modulů o celkové ploše 112,5 m2, z čehož dva sloužily jako chladicí a mrazicí box pro zázemí kuchyně celého objektu. Další tři samostatné moduly za bageterií byly určeny pro šatny zaměstnanců. I zde se pro skládání jednotlivých součástí použil jeřáb. Příprava interiérů trvala 10 hodin a rozebrání objektu po skončení akce pak 4 hodiny.

S modulovými stavbami se návštěvníci festivalu mohli setkat i v případě potřebného zázemí. V sanitárních modulech se nacházely toalety VIP a stánku Finlandia, úschovna zavazadel, sklad festivalu a také oblíbený festivalový obchod s upomínkovými předměty, pro který byl vyčleněn speciální designový modul. Ten byl lidmi velmi navštěvován a organizátoři již pro příští ročník zvažují rozšíření o další prostory.

***
Touax s.r.o. je dceřinou společností Divize modulových staveb francouzské skupiny Touax, která patří mezi přední evropské firmy na trhu modulových staveb. Specializuje se na projektování, průmyslovou výrobu a stavbu dočasných nebo trvalých objektů stavebnicovým systémem modulů. V České republice má v Supíkovicích hlavní výrobní závod a vývojové oddělení pro celou divizi. V tuzemsku působí již od roku 1991 a těží z více než čtyřicetileté zkušenosti celé skupiny Touax, zejména z modulových trhů Evropské unie.

Skupina Touax, která byla založena již za Napoleona III. v roce 1853, se specializuje na operativní leasing a prodej námořních kontejnerů, nákladních železničních vagónů, nákladních říčních člunů
a modulových objektů. Denně pronajímá tato hmotná aktiva více než 5000 zákazníkům po celém světě,
a to jak na vlastní účet, tak z pověření investorů. Správa aktiv v hodnotě více než 2 miliardy dolarů řadí skupinu TOUAX mezi vůdčí evropské společnosti na daném trhu.
Společnost Touax je kótovaná na pařížské burze NYSE EURONEXT - Euronext Paris Compartment C
(kód ISIN FR0000033003) a je součástí indexů CAC® Small a CAC® Mid & Small a SRD Long-only.

Pro více informací kontaktujte:

Touax s.r.o.
Jan Petr
Tel: +420 724 214 347
E-mail: jan.petr@touax.cz

Crest Communications, a.s.
Marcela Kukaňová
Tel: +420 731 613 618
e-mail: marcela.kukanova@crestcom.cz
www.crestcom.cz

Soubory ke stažení

Obrázky
Touax-Bageterie-Boulevard-MFF-KV-2015-01.jpg
Prodejna Bageterie Boulevard z modulů dobře posloužila hladovým návštěvníkům
Touax-Dum-CT-MFF-KV-2015-01.jpg
Dům České televize, který tvořil jednu z dominant festivalu, měl dvě patra poskládaná z prosklených modulů.
Touax-Dum-CT-MFF-KV-2015-02.jpg
Touax-Dum-CT-MFF-KV-2015-02.jpg
Touax-Festival-shop-MFF-KV-2015-01.jpg
Velmi navštěvovaný festivalový obchod se nacházel v designovém modulu
Současní klienti
Referenční klienti
Crest Praha
Ostrovní 126/30, 110 00 Praha 1
tel.: +420 731 613 608
e-mail: zobrazit
ID datové schránky: 2t9dhvu
Crest Ostrava
Dr. Maye 468/3, 709 00 Ostrava-Mariánské Hory
tel.: +420 596 620 435 – 6
e-mail: zobrazit
ID datové schránky: tk7wthy
Crest Bratislava
Murgašova 3, 811 04 Bratislava
tel.: +421 904 283 825
e-mail: zobrazit
 
Jsme členem
Asociace Public Relations Agentur (APRA)
od 28. června 2005.
Držitelem CERTIFIKÁTU CMS 3
(Consultancy Management Standard)
od 13. prosince 2007.
Jsme členem celosvětové sítě
PR agentur IPRN od března 2007.
Tuto organizaci reprezentujeme
v České republice a na Slovensku.