SK CZ EN

FASHION ARENA OUTLET CENTER ZAHAJUJE VÝSTAVBU 2. FÁZE

Publikované dňa: 28. 4. 2010 22:45 FASHION ARENA OUTLET CENTER

37 OBCHODNÍCH JEDNOTEK BUDE DOKONČENO JEŠTĚ LETOS Další obchody vyrostou na ploše o velikosti 7 000 m2 a dokončí tak ovál, který tvoří Fashion Arenu. Investice do druhé fáze dosáhnou 160 mil. Kč. Developery jsou stejně jako u první fáze opět TK Development a LMS Outlets, generálním dodavatelem GEMO Olomouc. V současné době nabízí Fashion Arena Outlet Center 71 obchodních jednotek renomovaných značek s nabídkou různého typu zboží – módu, obuv a kožené doplňky, sportovní oblečení a vybavení, spodní prádlo, potřeby pro domácnost, hračky, cestovní zavazadla a další. To vše se slevami 30 % - 70 %.

Fashion Arena, první outletové centrum v Praze, si od svého otevření 15. listopadu 2007 získalo velkou oblibu. Nedávno dosáhla návštěvnost outletového centra Fashion Arena 3,5 miliónů zákazníků, kteří sem opakovaně jezdí nejenom z Prahy, ale i z celé České republiky. Výjimkou nejsou ani zahraniční zákazníci, kteří návštěvu hlavního města spojí i s nákupy ve Fashion Areně.

„Stejně jako v dalších evropských zemích si i lidé v České republice velmi rychle oblíbili outletové nakupování. Pomyslná díra na trhu je tedy hlavním důvodem našeho úspěchu", uvedl Graham Coxhead, zástupce ředitele vlastníka Fashion Arena Outlet Center, společnosti Euro Mall Štěrboholy a.s.

Na konci roku 2007 bylo ve Fashion Areně otevřeno zhruba 40 ze 71 obchodních jednotek - v oblasti outletových center šlo o výjimečný úspěch. Nyní je obsazenost téměř 100procentní.

Jenom v posledním roce přibylo několik nových značek - Marlboro Classics, Salomon Wilson, Rifle, Vossen, Envy, Puntanela Fashion, IC Factory Outlet, Paris Women, Vossen, Sixty Outlet, Gear 1693, Olpran, O´Neill a Foo Doo.

„Počet obchodních jednotek druhé fáze byl z původních 26 navýšen o dalších 11, které nabídnou malometrážní obchody. Chtěli jsme vyjít vstříc požadavkům, které vznesli naši stávající a potenciální nájemci", řekl Thomas H. Villadsen, generální ředitel TK Development. „Prvními nájemci, kteří otevřou obchod ve druhé fázi Fashion Areny, jsou značky Tommy Hilfiger, Sergio Tacchini a Tom Tailor. O dalších značkách budeme informovat, jakmile to bude ze smluvního hlediska možné", dodal Thomas H. Villadsen.

Jedním z důležitých aspektů úspěchu Fashion Areny je jednoznačně její poloha, která umožňuje snadný přístup zákazníkům jak automobilem, tak prostředky městské hromadné dopravy. Ze stanice metra A Depo Hostivař jezdí každých 30 minut bezplatná kyvadlová doprava.


Pro více informací kontaktujte:
Crest Communications a.s.
Jana Bakešová
Account Manager
tel.: + 420 222 927 111
gsm : + 420 731 613 604
e-mail: jana.bakesova@crestcom.cz
www.crestcom.cz

Prílohy

Obrázky
Fashion_Arena_poklepani_na_zakladni_kamen_2_faze.jpg
Fashion_Arena_poklepani_na_zakladni_kamen_2_faze.jpg
Súčasní klienti
Referenční klienti
Crest Praha
Ostrovní 126/30, 110 00 Praha 1
tel.: +420 731 613 608
e-mail: management@crestcom.cz
ID datové schránky: 2t9dhvu
Crest Ostrava
Dr. Maye 468/3, 709 00 Ostrava-Mariánské Hory
tel.: +420 596 620 435 – 6
e-mail: info@crestmorava.cz
ID datové schránky: tk7wthy
Crest Bratislava
Murgašova 3, 811 04 Bratislava
tel.: +421 904 283 825
e-mail: management@crestcom.sk
 
Sme členom Asociácie
Public Relations Agentúr (APRA)
od 28. júna 2005.
Sme držiteľom CERTIFIKÁTU CMS 3
(Consultancy Management Standard)
od 13. decembra 2007.
Jsme členem celosvětové sítě
PR agentur IPRN od března 2007.
Tuto organizaci reprezentujeme
v České republice a na Slovensku.