CZ SK EN

PLANRADAR ČR

http://www.planradar.com/cs/

PlanRadar je softwarové řešení pro stavební a realitní profesionály fungující na bázi SaaS (z anglického Software as a Service neboli „software jako služba"). Svým uživatelům umožňuje připojit se na dálku ke cloudové aplikaci a používat ji odkudkoliv přes internet. Využít ji lze pro stavební dokumentaci a dozor na stavbě, řízení závad a úkolů, při předávání projektů, jejich následnou správu a údržbu atd. Prostřednictvím webové aplikace vhodné pro všechny prohlížeče a všechny typy chytrých telefonů a tabletů (iOS, Android a Windows) je možné sledovat, zaznamenávat a sdílet se svým týmem jakýkoli druh informací prostřednictvím digitálních stavebních plánů nebo BIM modelu. Digitalizace pracovního postupu zlepšuje spolupráci mezi všemi účastníky stavebního procesu, snižuje chybovost a šetří čas: zákazníci PlanRadaru hlásí úsporu až 7 pracovních hodin týdně. Společnost se sídlem ve Vídni v Rakousku a obchodním zastoupením v České republice umožňuje více než 120 000 uživatelů z více než 65 zemí sledovat, připojovat se a řešit stavební a realitní projekty po celém světě.

Tiskové zprávy

Vydáno dne: 16. 8. 2022 13:46 PLANRADAR ČR

Společnost PlanRadar se svou komplexní platformou pro digitalizaci procesů během výstavby a správy nemovitostí (tzv. PropTech řešení z anglických slov property a technology) významně expanduje. Za posledního půl roku společnost zaznamenala meziroční nárůst příjmů o 300 % a současně ve stejném období zdvojnásobila počet zaměstnanců z 200 na 400. Aktuálně její inovativní řešení využívá na 120 000 realitních profesionálů napříč různými trhy a profesemi úzce spjatými se stavebnictvím. Ať už se jedná o investory a developery, architekty nebo projektové manažery, stavbyvedoucí či správce budov, dohromady jde o zákazníky ve více než 65 zemích světa včetně České republiky.

Zobrazit celou zprávu
Vydáno dne: 7. 7. 2022 9:58 PLANRADAR ČR

PlanRadar, jedna z předních evropských platforem pro digitalizaci ve stavebnictví, kterou v České republice již využívají například stavební společnosti BAK, Metrostav a Imos Brno, specialista na projektové řízení a technický dozor staveb Unitrex Management či firmy zajišťující údržbu a správu nemovitostí jako Awigo nebo Trade Centre Praha, uvedla na trh speciální nástroj zaměřený na plánování. Ten je navržen tak, aby usnadnil výstavbu budov a následně i jejich údržbu a správu. Novinka především usnadní dohled nad všemi úkoly a pomůže s dodržováním stanovených termínů.

Zobrazit celou zprávu
Vydáno dne: 20. 6. 2022 10:16 PLANRADAR ČR

Když se řekne facility manažer, mnoho lidí pravděpodobně usoudí, že se jedná o poněkud nadsazené označení pro vedoucího správy a údržby budovy. Tento názor je však velmi zjednodušený. Současný Facility Management (FM) se totiž musí přizpůsobovat vysokým nárokům moderních budov i rostoucím potřebám klientů. Tím rozšiřuje svou působnost do mnoha dalších oblastí, které pokrývají jak očekávanou správu prostor a navazující infrastruktury, tak péči o zdraví a bezpečnost, ICT či logistiku, administrativu a mnoho dalšího. Jinými slovy – jednalo se právě o FM profesionály, kteří se za poslední dva turbulentní roky covidové pandemie starali třeba o rekonfiguraci kanceláří, instalaci plexisklových zástěn na pokladnách v supermarketech či reorganizaci skladů a továren, aby tam zaměstnanci mohli bezpečně pracovat. S rostoucí odpovědností stoupá i tlak na efektivitu FM práce. Zde může pomoci digitalizace procesů a specializovaná platforma jako užitečný nástroj pro podporu Facility Managementu.

Zobrazit celou zprávu
Vydáno dne: 19. 5. 2022 13:18 PLANRADAR ČR

Role stavbyvedoucího je klíčová při realizaci každé stavby – ať už jde o projekt menší či rozsáhlý, o segment bydlení, kanceláří, obchodů nebo infrastruktury. Zodpovídá za realizaci projektu a za celkový postup výstavby, což není vůbec snadný úkol. V praxi to znamená, že koordinuje všechny zúčastněné, dohlíží na staveništi a stará se o bezpečnost. Zároveň musí splnit všechny podmínky, co se týče kvality a standardů stavby, a také dodržet řádné termíny, to vše v rámci stanoveného rozpočtu. Dnes je kvůli aktuálním potížím na realitním trhu (rostoucí ceny materiálů a energií, nedostatek pracovních sil aj.) více než kdy jindy potřeba, aby profese jako je stavbyvedoucí mohly fungovat co nejefektivněji. K tomu může výrazně přispět širší využívání digitálních technologií, umožňujících větší flexibilitu, snadnější i rychlejší průběh výstavby. A v konečném důsledku zejména vyšší kvalitu provedení.

Zobrazit celou zprávu
Vydáno dne: 20. 4. 2022 9:44 PLANRADAR ČR

Nedostatek pracovních sil je dlouhodobým problémem českého stavebnictví, ovšem v posledních měsících se k němu přidal také dramatický růst cen a zpoždění dodávek stavebních materiálů. To potvrzuje i aktuální průzkum ČSÚ, ve kterém 31 % podnikatelů uvedlo jako hlavní bariéru růstu stavební produkce chybějící zaměstnance a dalších 20 % (tj. nejvíce v historii zjišťování) nedostatek materiálu či zařízení. K tomu přidejme ceny materiálových vstupů, jejichž index vloni meziročně vzrostl o 10,9 %, ale reálně některé komodity dosáhly i dvojnásobku své ceny před pandemií. Jedná se tak o skutečně nelehkou situaci, s níž se stavební a developerské společnosti musejí denně potýkat. Hrozí zpožďování výstavby oproti původním plánům a současně vyšší investice do projektů. Naneštěstí problémy (nejen) českého stavebnictví neodezní během několika dní či týdnů. Jak tedy z této složité situace ven? Naučit se s dostupnými zdroji pracovat šetrně a efektivně pomocí moderních technologií zaměřených na výstavbu a správu nemovitostí.

Zobrazit celou zprávu

Soubory ke stažení
PLANRADAR ČR

Současní klienti
Referenční klienti
Crest Praha
Ostrovní 126/30, 110 00 Praha 1
tel.: +420 731 613 608
e-mail: zobrazit
ID datové schránky: 2t9dhvu
Crest Ostrava
Tovární 537/8, 709 00 Ostrava–Mariánské Hory
tel.: +420 596 620 435 – 6
e-mail: zobrazit
ID datové schránky: tk7wthy
Crest Bratislava
Murgašova 3, 811 04 Bratislava
tel.: +421 904 283 825
e-mail: zobrazit
 
Jsme členem
Asociace Public Relations Agentur (APRA)
od 28. června 2005.
Držitelem CERTIFIKÁTU CMS 3
(Consultancy Management Standard)
od 13. prosince 2007.
Jsme členem celosvětové sítě
PR agentur IPRN od března 2007.
Tuto organizaci reprezentujeme
v České republice a na Slovensku.