Projekt byl navržen a proveden pro Plzeňský Prazdroj, a.s., značku Radegast.
Shrnutí projektu
V Pivovaru Radegast vystavili poprvé v České republice pohromadě zlaté medaile pro vítěze všech ročníků české hokejové extraligy. Celkem bylo v Nošovicích k vidění 21 zlatých medailí, například mistrovské zlato olympijských vítězů Martina Straky a Jiřího Dopity, ale i dalších hvězd českého hokeje.
Výstava byla zahájena vernisáží za účasti hráčů, kteří medaile zapůjčili, a doprovodilo ji video se střihem nejzajímavějších momentů z extraligových finále.
Popis komunikačních příležitostí nebo rizik, které projekt řešil
Komunikační výhodou bylo, že výstava tohoto typu se uskutečnila poprvé v historii. Zároveň byl za každou vystavenou medailí konkrétní příběh hráče, který ji získal. Hlavním rizikem pak byla bezpečnost. Medaile jsou velice cenné a proto musela být výstava velmi pečlivě zabezpečena.
Vysvětlení zvoleného strategického postupu
S ohledem na to, že Radegast je partnerem hokejové extraligy, bylo cílem akce zvýšení povědomí o partnerství u cílové skupiny hokejových fanoušků. Výstavou zorganizovanou přímo v pivovaru došlo k přirozenému spojení extraligy a piva Radegast. Návrh řešení i kompletní realizaci provedla agentura Crest Communications Ostrava.
Popis realizovaných fází a aktivit projektu
Projekt byl zahájen slavnostní vernisáží za účasti médií, hráčů a ředitele extraligy. Pro velký úspěch byla výstava nakonec prodloužena.
Přehled dosažených výsledků s důrazem na dopad projektu na podnikání, obchodní výsledky a reputaci zadavatele
O projektu informovala zevrubně média. Reportáž z vernisáže zařadila do hlavních sportovních zpráv po Událostech i Česká televize. Zprávy o akci se objevily na většině významných zpravodajských serverů ve sportovních rubrikách. O výstavě informovaly také všechny extraligové kluby i hokejové servery. Zásah dosáhnul několika milionů impresí.