Služby
Strategické poradenství
Pro své klienty zajišťujeme jak dlouhodobé strategické komunikační plány, tak taktické poradenství týkající se konkrétních jednotlivých aspektů komunikace.
Vztahy s médii (Media Relations)
Korektní vztahy našich klientů s médii stojí na našich kontaktech, znalosti mediální scény a dodržování jejích pravidel. Spokojenost našich zákazníků pak vychází z konkrétních a měřitelných výsledků.
Pořádání událostí (Event Management)
Události, na kterých můžete potkat ty, které chcete oslovit, připravujeme s maximální pečlivostí. Od návrhu sdělení a definice cílové skupiny, přes scénář a organizaci akce až po zajištění její publicity a závěrečného vyhodnocení.
Budování značky (Brand Care)
Vaši značku dostaneme i tam, kam se reklama nedostane a její příběh dokážeme zpracovat originálními způsoby. Svým klientům dokazujeme, že Public Relations je nenahraditelnou součástí marketingového komunikačního mixu úspěšných značek.
Online komunikace a sociální sítě
Dokázali jsme do naší práce implemenovat všechny základní změny, které oboru Public Relations přinesla digitální éra. Sdělení našich klientů dokážeme zprostředkovat zákazníkům přímo pomocí digitálních kanálů a umíme se spotřebiteli vést efektivní dialog na sociálních sítích.
Interní komunikace
Nabízíme jak analýzy a poradenství týkající se interní komunikace, tak design, produkci a správu interních komunikačních kanálů, jako jsou interní časopisy či intranet.
Mediatréninky
Nabízíme intenzivní školení zahrnující teoretickou i praktickou přípravu pro vystoupení v médiích pod vedením zkušených profesionálů.
CSR – společenská odpovědnost firem
Jsme připraveni dát firemním společensky odpovědným aktivitám řád. Navrhujeme a realizujeme efektivní strategie, které maximálně využívají poskytnuté sponzorské prostředky a zajišťují pozitivní publicitu v médiích.
Krizová komunikace
Učíme, jak komunikační krizi předcházet, současně ale své klienty na komunikační krizi připravujeme. V dnešním komplexním světě se tomuto riziku nelze zcela vyhnout. Pokud tedy krizová komunikace vypukne, máme znalosti, zkušenosti i kapacitu na to ji zvládnout.
Korporátní komunikace
Při řízení dobré pověsti firem formulujeme cíle komunikace, definujeme cílové skupiny na které se budeme obracet a strategii, kterou budeme postupovat. Klíčovou součástí práce je budování vztahů s médii, včetně měřitelných cílů, které agentura klientovi přinese.