PLANRADAR ČR

resources/f/klienti/182/logo/planradar_logo_cmyk_colour.jpg

http://www.planradar.com/cs/

PlanRadar je oceňovaná digitální platforma na bázi SaaS (z anglického “Software as a Service”) pro dokumentaci, komunikaci a reporting během výstavby a správy nemovitostí. Platforma funguje po celém světě, v současnosti na více než 75 trzích. PlanRadar zjednodušuje každodenní procesy a komunikaci v uživatelsky přátelské digitální platformě, která propojuje všechny zúčastněné strany na projektu a poskytuje přístup k relevantním informacím v reálném čase. Zákazníkům umožňuje pracovat efektivněji a dosahovat vyšší kvality i transparentnosti. Platforma je přínosná pro každého člověka zapojeného na projektu, od stavbyvedoucích přes architekty a projektové manažery až po vlastníky. Navíc je vhodná pro společnosti různého typu zaměření i velikosti. V současnosti PlanRadar používá více než 170 000 profesionálů ke sledování, sdílení a řešení problémů, ať už přímo na místě anebo připojením na dálku. Aktuálně je k dispozici ve více než 25 jazycích a lze jej používat na všech zařízeních iOS, Windows a Android. Společnost PlanRadar se sídlem ve Vídni v Rakousku má 13 poboček po celém světě.

Tlačové správy

Publikované dňa: 12. 2. 2025 9:56 PLANRADAR ČR

Stavebnictví se v posledních letech stále více digitalizuje, což přináší nové příležitosti pro efektivnější řízení projektů a zvyšování produktivity. Tento pokrok jde ale ruku v ruce s výzvami v oblasti kybernetické bezpečnosti, kdy citlivé informace, jako jsou smlouvy, finanční údaje nebo návrhy projektů, čelí riziku útoků. Odborníci ze společnosti PlanRadar, přední platformy pro digitální dokumentaci, komunikaci a reporting během výstavby a správy nemovitostí, však upozorňují, že existují účinné nástroje a strategie, jak tato rizika minimalizovat a zajistit ochranu dat.

Zobraziť celú správu
Publikované dňa: 6. 1. 2025 10:00 PLANRADAR ČR

Na celém životním cyklu budov, od přípravy výstavby projektu přes jeho realizaci až po následný provoz objektu, se podílí velké množství nejrůznějších firem a dodavatelů. Klíčovou roli v tom, aby vše fungovalo opravdu efektivně, je dobrá spolupráce mezi všemi stranami, které se na projektu podílejí. Je to však právě nedostatečná komunikace, která ve stavebnictví zůstává jedním z největších problémů. Jak ukazují zkušenosti společnosti PlanRadar, přední platformy pro digitální dokumentaci, komunikaci a reporting během výstavby a správy nemovitostí, špatná výměna informací vede ke zpožděním, dodatečným vícenákladům a dalším komplikacím. Nejasně nastavené procesy, nedostatečná dokumentace či chybějící vymezení odpovědností pak mohou mít za následek nutnost oprav i smluvní pokuty. Cesta, jak úspěšně řídit stavební projekty a uvedeným problémům se vyhnout, je jednoduchá: co nejvíce používat uživatelsky přátelské digitální nástroje, které zjednoduší každodenní procesy a komunikaci tím, že propojí všechny účastníky stavebního procesu a poskytnou přístup k relevantním informacím v reálném čase.

Zobraziť celú správu
Publikované dňa: 3. 12. 2024 9:30 PLANRADAR ČR

PlanRadar, přední platforma pro digitální dokumentaci, komunikaci a reporting během výstavby a správy nemovitostí, oficiálně spustila novou funkci SiteView. Tento nástroj, který byl od března 2024 testován klienty v rámci předběžného provozu, je díky jejich zpětné vazbě a pozitivním zkušenostem nyní připraven k celosvětovému nasazení. SiteView umožňuje uživatelům zachytit 360° snímky stavebních projektů a propojit je s 2D plánem, čímž vytváří detailní vizuální záznam dění na staveništi. SiteView využívá technologii SLAM (Simultaneous Localization and Mapping), která je běžně používána v robotice a autonomních systémech. Různým zařízením nebo robotům umožňuje orientaci v neznámém prostředí. Uživatelé PlanRadaru díky ní budou moci pořizovat reálné záběry jednoduše tím, že se projdou po staveništi s kamerou připevněnou na helmě.

Zobraziť celú správu
Publikované dňa: 13. 11. 2024 10:03 PLANRADAR ČR

Společnosti ve stavebnictví se kromě současných výzev spojených s obecnou ekonomickou nejistotou a překážkami v dodavatelském řetězci dlouhodobě potýkají s vážnými problémy v oblasti peněžních toků. Neustálé řešení opožděných nebo neuhrazených faktur představuje zátěž, která významně narušuje jejich stabilitu. Opožděné platby se v dnešní době týkají až 60 % všech B2B transakcí v České republice. Navíc spolu s nimi narůstá i podíl nedobytných pohledávek[1]. Adam Heres Vostárek, regionální manažer z platformy PlanRadar pro digitální dokumentaci, komunikaci a reportování ve stavebnictví, vysvětluje, jak může efektivní využívání digitálních nástrojů pomoci řešit tuto problematiku a posílit tím finanční stabilitu stavebních projektů.

Zobraziť celú správu
Publikované dňa: 23. 10. 2024 9:40 PLANRADAR ČR

Evropské stavebnictví se ocitá na rozcestí. Na jedné straně čelí očekávanému nárůstu objemu prací, na straně druhé se potýká s dlouhodobě nízkou produktivitou. Tato situace ohrožuje nejen jeho růst, ale i konkurenceschopnost v globálním měřítku. PlanRadar, přední platforma pro digitální dokumentaci, komunikaci a reportování ve stavebnictví, se rozhodla prozkoumat hlavní příčiny tohoto problému. Na základě rozsáhlého průzkumu mezi více než 450 odborníky z deseti evropských zemí včetně tuzemska přináší cenné poznatky a doporučení, která mohou změnit směřování celého odvětví.

Zobraziť celú správu

Prílohy
PLANRADAR ČR

Súčasní klienti
Referenční klienti