28. ledna si opět připomeneme Mezinárodní den snižování emisí CO2, jehož kořeny sahají až do roku 1896, kdy vědci poprvé předpověděli existenci skleníkového efektu. Tento den má za cíl zdůraznit důležitost snižování uhlíkové stopy, inspirovat jednotlivce i firmy k efektivnějšímu využívání zdrojů a motivovat k odpovědnému přístupu k životnímu prostředí. S rostoucími emisemi uhlíku, které jsou důsledkem technologického rozvoje, a jejich negativními dopady na naši planetu, se snižování CO2 stalo nezbytnou prioritou pro celou společnost. Tento závazek se odráží i ve strategiích mnoha firem. Jedním z příkladů je společnost Wilo, která prostřednictvím své kampaně „Join the ecolution“ ukazuje, jak lze výrazně snížit spotřebu energie a emisí CO2 výměnou zastaralých a neefektivních čerpadel. Kromě toho Wilo aktivně pracuje na snižování emisí i v rámci výrobních procesů a dalších oblastí podnikání.