OPICE, SRŠEŇ NEBO MEDÚZA TVÁŘEMI KAMPANĚ POJIŠŤOVNY METLIFE

Publikované dňa: 31. 7. 2023 11:55 METLIFE

Pojišťovna MetLife spustila speciální letní kampaň, během které nabízí benefit 10 000 Kč za napadení divokým zvířetem či hmyzem. MetLife pro účely kampaně zadala vytvoření kreativního řešení komunikační agentuře Srdce Evropy. Mimořádný benefit bude komunikovat také formou PR článků a reklamních bannerů ve spolupráci s vydavatelstvím Vltava Labe Media.

„Kampaň běží v období od 1. července do 30. září. Protože jsme chtěli zvýšit povědomí o tomto benefitu, rozhodli jsme se překročit naše standardní způsoby externí komunikace a zaměřit se na komunikaci tohoto tématu prostřednictvím vybraných online médií,“ uvádí ředitel marketingu a komunikace pojišťovny MetLife Milan Drdoš. O kampani se tak lidé mohou dozvědět například na webech denik.cz, dotyk.cz, kafe.cz, dumazahrada.cz, vlasta.cz nebo iglanc.cz, které spadají do portfolia mediální skupiny Vltava Labe Media, a to prostřednictvím PR článků. Ty vycházejí z reálných pojistných událostí lidí, kteří napadení zvířetem v minulosti řešili.

„Osobní zkušenosti a skutečné příběhy představují dobrý způsob, jak předat informace. Proto v rámci kampaně vycházíme ze zkušeností našich klientů,“ komentuje Milan Drdoš. Kromě PR článků pojišťovna nechala vytvořit poutavé kreativy zvířat: divokého prasete, sršně, medúzy, hada a opice, které jsou součástí online reklamních formátů a odkazují na stránky kampaně.

„Při gaučingu na chalupě vás píchne vosa, trek na horách naruší setkání s medvědem nebo v moři šlápnete na ježka. Jako klienta pojišťovny MetLife tyto nenadálé situace bolí díky jednorázovému bonusu méně. Inspirovali jsme se reálnými příběhy a s chutí připravili lokální kampaň pro český a slovenský trh. Kreativa kampaně má za cíl získat pozornost a přimět klienta, aby na webu pojišťovny zjistil, na co má v rámci prázdninového benefitu nárok,“ dodává Sabina Kvášová, managing director agentury Srdce Evropy.

Benefit v podobě extra pojistného plnění ve výši 10 000 Kč je dostupný pro každého pojištěného klienta u MetLife v období od 1. července do 30. září 2023. Podmínkou pro jeho uplatnění je chirurgické ošetření rány nebo hospitalizace. Klienti benefit získají v případě, že byli v přírodě kdekoli na světě napadeni: hmyzem, mořským živočichem, plazem nebo jiným divokým zvířetem.

Pro více informací kontaktujte:

Veronika Hášová

Crest Communications, a.s.

Ostrovní 126/30

110 00 Praha 1

gsm: + 420 737 230 060

www.crestcom.cz

e-mail: veronika.hasova@crestcom.cz

O společnosti Metlife

Společnost MetLife, Inc. (NYSE: MET) je prostřednictvím svých dceřiných a přidružených firem jednou z předních světových společností poskytujících finanční služby v oblasti pojištění, anuit, zaměstnaneckých benefitů a správy aktiv, které pomáhají individuálním i firemním zákazníkům vytvořit jistější budoucnost. Společnost MetLife byla založena v roce 1868, svoji činnost vykonává ve více než 40 zemích a zaujímá vedoucí postavení ve Spojených státech, Japonsku, Latinské Americe, Asii, Evropě a na Středním východě. Další informace naleznete na adrese www.metlife.com.

MetLife v České republice

Pojišťovna MetLife (MetLife Europe d.a.c.) nabízí své služby v České republice od roku 1992. Dlouhodobě se umisťuje v žebříčku top 10 nejvyužívanějších pojišťoven v oblasti životního pojištění. Více informací na www.metlife.cz.

Súčasní klienti
Referenční klienti