VGP SPOUšTí CELOEVROPSKOU KAMPAň S CíLEM ZVýšIT POVěDOMí O ZNAčCE. PřEDSTAVí V Ní NěKOLIK SVýCH NEJVýZNAMNěJšíCH KLIENTů

Publikované dňa: 27. 5. 2025 10:58 VGP CZ

VGP, celoevropský vlastník, manažer a developer špičkových logistických a semi-industriálních nemovitostí a poskytovatel řešení obnovitelných zdrojů energie, spustil celoevropskou kampaň s cílem budovat povědomí o značce. Kampaň klade důraz na odhodlání VGP vytvářet prostory, které splňují vyvíjející se potřeby jejích rozmanitých klientů. VGP zahajuje kampaň těsně před svou účastí na veletrhu Transport Logistic v Mnichově. Jedná se o jeden z největších evropských veletrhů v oblasti logistiky a dopravy. Ve spolupráci s agenturou SuperRebel.Agency vznikla odvážná marketingová kampaň, která představí spolupráci s několika nejvýznamějšími klienty VGP. Tato strategická iniciativa podtrhuje závazek společnosti VGP k inovacím, udržitelnosti a zákaznicky orientovaným řešením v oblasti logistiky a průmyslových nemovitostí.

Od letišť po přední odborné publikace v 16 zemích

Nová odvážná kampaň odstartuje po celé Evropě a představí nejen projekty, které VGP staví, ale také příběhy těch, pro koho je staví. Přes 400 globálních značek, jako jsou Opel, Zalando, DPD nebo REWE si pro své logistické a průmyslové nemovitosti vybralo společnost VGP. Kampaň představuje řešení z rukou VGP, šitá na míru těmto klientům a bude k vidění v 16 zemích po celé Evropě, včetně význačných umístění na hlavních letištích, v renomovaných odborných publikacích, v evropském vydání Financial Times a také prostřednictvím různých digitálních kanálů.

Od vize k realitě

Kampaň vychází z myšlenky, že VGP pomáhá svým klientům proměnit jejich vizi v realitu. VGP poskytuje svým klientům komplexní partnerství a pomáhá jim realizovat jejich ambice od prvních náčrtků až po finální výstavbu a správu nemovitostí. VGP zajišťuje lokality připravené na budoucnost a řešení navržená pro úspěch.


Když se Evropa chce stát technologickým lídrem zítřka, VGP začíná stavět dnes

 

Vedle svých strategických logistických klientů podporuje VGP stále více i high-tech průmyslové klienty, kteří tak mohou rozvíjet své podnikání, čímž přispívá k reindustrializaci celé Evropy. Společnost VGP v poslední době představila několik zajímavých projektů v souladu se svou vizí podporovat hospodářský růst Evropy. Mezi ně patří mimo jiné: špičkový závod na výrobu baterií pro Hyundai Mobis ve španělské Pamploně, montážní závod robotických taxi pro společnost Verne v chorvatském Záhřebu, ultramoderní výrobní závod pro společnost VAT v rumunském Aradu, který podporuje polovodičový průmysl, montážní a výrobní závod pro společnost ISAR Aerospace v Mnichově a zelený inovační kampus pro společnost Opel v Rüsselsheimu poblíž německého Frankfurtu. Řada těchto projektů, které odrážejí průmysl budoucnosti, je prezentována v kampani, která má za cíl zvýšit povědomí o značce VGP.

 

O VGP

VGP je celoevropský vlastník, manažer a developer špičkových logistických a semi-industriálních nemovitostí a poskytovatel řešení obnovitelných zdrojů energie. Provozuje plně integrovaný podnikatelský model s bohatými odbornými znalostmi a dlouholetými zkušenostmi napříč hodnotovým řetězcem. Společnost byla založena v roce 1998 jako belgický rodinný developer nemovitostí v České republice. Dnes, s cca 380 zaměstnanci, VGP provozuje aktiva v 18 evropských zemích, a to jak přímo, tak prostřednictvím několika 50:50 společných podniků. K prosinci 2024 činila hrubá hodnota aktiv společnosti VGP (včetně společných podniků ve výši 100 %) částku 7,8 miliardy EUR a čistá hodnota aktiv (ENPRA NTA) společnosti činila 2,4 miliardy EUR. VGP is listed on Euronext Brussels (ISIN: BE0003878957).

Další informace naleznete na: http://www.vgpparks.eu/en

Prílohy

Obrázky
DPD visual VGP.jpg
DPD visual VGP.jpg
Europe visual VGP.jpg
Europe visual VGP.jpg
Macron visual VGP.jpg
Macron visual VGP.jpg
Zalando visual VGP.jpg
Zalando visual VGP.jpg
Súčasní klienti
Referenční klienti